آموزشگاه زبان انگليسي ايران اروپا آموزشگاه زبان انگليسي ايران اروپا .

آموزشگاه زبان انگليسي ايران اروپا

معرفي 5 ابزار رايگان و فوق العاده براي سئوكاران و وبمستران

ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت شيك رنك مراجعه نماييد.

منبع:chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۳۶ توسط:ايران اروپا موضوع: نظرات (0)

معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك

شما را به معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


خريد كليك گوگل

سايتي در جايگاه پايين از نتايج گوگل است اما با سفارش سرويس افزايش كليك گوگل كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت در مقايسه با جايگاهي كه داريد بالاتر رفته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت را فورا ارتقا مي دهد. مثلا روزانه 2000 نفر كلمه كليدي سايت شما را جستجو كنند و فقط 5 درصد آنها يعني 100 نفر در نتايج گوگل بر روي سايت كليك كنند نرخ كليك و CTR سايت به 10 درصد افزايش مي يابد در واقع بازديدكنندگان ارگانيك سايت 2 برابر خواهد شد .

●با ارتقا CTR و رتبه گوگل، محصولات و خدمات خود را، بصورت رايگان به ميليون‌ها كاربر گوگل نمايش مي دهيد . ●قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحات سايت ●قابليت رايگان جستجو بازگشتي و بازديد 2 مرتبه از سايت ●قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ ●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي ●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa ●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●سرويس كاملا ايمن و مورد تاييد گوگل بدون ريسك منفي براي سايت ●جستجو و كليك در 10 صفحه اول و 100 نتايج نخست در گوگل

خريد كليك گوگل شيك رنك


افزايش بازديد سايت

تأييد شده است كه Google از داده هاي Google Chrome براي تعيين تعداد افرادي كه از سايت بازديد مي كنند (و چند بار) استفاده مي كند. سايت هايي كه افزايش بازديد مستقيم زيادي دارند احتمالاً سايت هاي با كيفيت بالاتر در مقابل سايتهايي هستند كه خريد بازديد سايت بسيار كم تري دارند. بازديد هايي كه بصورت مستقيم به سايت شما منقل شود را Direct Traffic يا ترافيك مستقيم مي گويند. به عنوان مثال اگر شما درون مرورگر خود سايت chicrank.com را وارد كنيد اين نوع بازديد مستقيم خواهد بود.

زمان ماندگاري انتخاب از ♻️30 ثانيه & 250 ثانيه♻️ - كسب تدريجي جايگاه برتر position - ارتقا مستقيم رنك الكسا ايران و جهاني - ارتقا تدريجي نرخ پرش و بهبود بانس ريت - كسب امتياز و بهبود شاخص هاي تجربه كاربري و بهبود ميزان رضايت مندي سايت از الگوريتم رنك برين گوگل

خريد بازديد سايت شيك رنك

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com



برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۱:۲۱ توسط:ايران اروپا موضوع: نظرات (0)

مهاجرت به كشورهاي انگليسي‌ زبان: روش‌ها و موانع پيش رو

مهاجرت پديده‌اي شايع و رو به گسترش در شرايط كنوني است، بسياري براي رفاه و يا كار و تحصيلات كشور را ترك مي‌گويند و به كشورهاي ديگر مهاجرت مي‌كنند، روند مهاجرت در سال‌هاي اخير به شكل قابل توجهي افزايش‌ پيدا كرده و يكي از فرم‌هاي آن، مهاجرت به كشورهاي انگليسي‌ زبان است.

از آنجا كه يادگيري زبان انگليسي معمولا براي بسياري از ما كار راحت‌تري است، بيشتر متقاضيان، يكي از كشورهاي انگليسي زبان را به عنوان مقصد خود انتخاب مي‌كنند.

در اين نوشته تلاش كرده‌ايم به صورت كلي به روش‌هاي مختلف مهاجرت به كشورهاي انگليسي زبان پرداخته و نكات مثبت و منفي هر يك از روش‌ها را بررسي كنيم.


روش‌هاي متعددي براي مهاجرت به كشورهاي انگليسي زبان وجود دارد. بسته به سياست‌هاي مهاجرپذيري هر كشور، گرفتن پذيرش يا اقامت در آن ممكن است آسان يا دشوار باشد. با توجه به شرايط فعلي، مهاجرت به كشورهاي با نرخ پايين رشد جمعيت و جوياي نيروي كار (مثل كانادا) معمولا آسان‌تر است. اگر هنوز كشور خاصي را به عنوان مقصد خود انتخاب نكرده‌ايد، بهتر است قبل از هر اقدامي با وكيل خود مشورت كنيد!

مهاجرت از طريق تحصيل
مهاجرت از راه تحصيل، معمول‌ترين روش براي اقدام به مهاجرت براي دانشجويان است. مهاجرت تحصيلي معمولا از دو راه انجام مي‌شود:

مهاجرت براي تحصيل در كالج (كارشناسي)
در روش اول شما ابتدا با مكاتبه با يكي از دانشگاه‌ها و پرداخت قسمتي از شهريه مي‌توانيد به‌ نوعي پذيرش در رشته‌ مورد علاقه‌تان را بگيريد. البته در بعضي از دانشگاه‌ها، اين پذيرش مشروط به به گذراندن دورهٔ مقدماتي است.

اين روش، مناسب كساني است كه تحصيلات دوره متوسطه خود را تازه به پايان رسانده و مي‌خواهند دانشگاه رفتن را در يك كشور خارجي شروع كنند. البته بسياري از افرادي كه يك مدرك دانشگاهي دارند هم گاهي ترجيح مي‌دهند تحصيل در دانشگاه را از ابتداي راه شروع كرده و مدرك كارشناسي خود را دوباره بگيرند.

مهاجرت به كشورهاي انگليسي زبان

 

يكي از مهم‌ترين شرايط اخذ پذيرش براي دانشگاه‌ها، سطح زبان انگليسي و نمره‌ ايلتس، تافل يا PTE شما است كه قبل از اپلاي كردن حتما بايد براي گرفتن آن اقدام كنيد.

بعد از گرفتن پذيرش، مي‌توانيد مراحل اخذ ويزا كه شامل درخواست و پذيرش و بيمه و … است را انجام داده و بعد از دريافت ويزا، در موعد مقرر در دانشگاه حضور پيدا كنيد.

براي آنكه بدانيد كدام مدرك زبان انگليسي براي شما مناسب‌تر است، پيشنهاد مي‌كنيم با دانشگاه مورد نظر يا با وكيل خود صحبت كرده تا هدف شما از يادگيري زبان انگليسي مشخص شود. پس از آن ما هم قادر خواهيم بود به شما بگوييم به كدام منابع آموزش زبان انگليسي نياز داشته،تا رسيدن به هدف خود چقدر فاصله داريد و براي رسيدن به آن هدف در چه كلاس‌هايي بايد شركت كنيد.

مهاجرت براي تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد يا دكترا)
اين روش كمي سخت‌ تر از حالت قبلي است. يكي از دلايل اصلي اين موضوع، قابل قبول نبودن بعضي از مدارك دانشگاهي صادر شده در ايران است (بعضي از داتشگاه‌هاي خارجي هم ممكن است فقط تعدادي از واحدهاي گذرانده شده را نپذيرند و به جاي آنها براي شما كلاس‌هاي جايگزين برگزار كنند). البته معمولا سختي اصلي پذيرش در چنين مواردي وقتي است كه شما مايل باشيد از تحصيل رايگان بهره ببريد كه در اين صورت، شما با ارسال رزومهٔ شخصي خود كه شامل مقالات و كارهاي تحقيقاتي شما و توصيه‌نامه‌ از طرف استادان شما است، مي‌توانيد به گرفتن پذيرش اميدوارتر باشيد.

براي اين نوع مهاجرت، علاوه بر وضعيت زبان شما (نمره آيلتس يا تافل)، وضعيت تحصيلي شما هم اهميت فراواني دارد. بايد كارهاي مربوط به گرفتن ريز نمرات و ترجمه مدارك را با دقت انجام داده و بعد از ارسال مدارك و اخذ پذيرش، اقدامات مربوط به ويزا را انجام دهيد. نكته اصلي اين است كه بايد صبور بوده و با دانشگاه‌هاي فراواني در ارتباط باشيد تا در نهايت به نتيجه مورد نظر خود برسيد.

در مرحله كارشناسي ارشد، معمولاً فاند يا كمك‌ هزينهٔ تحصيل مگر در موارد خاص به دانشجو تخصيص پيدا نمي‌كند اما دانشجوهاي مقطع دكترا عموماً فاند دريافت مي‌كنند.

مهاجرت از طريق كار
مهاجرت از طريق كار، بيشتر نياز به تخصص دارد و اين تخصص عموماً بايد مورد تأييد و مورد نياز كشور مقصد باشد. بايد قبل از هرگونه اقدام، تخصص‌ها و نيازهاي شركت‌ها را شناسايي كنيد، مطابق با آنها درخواست كار دهيد و رزومهٔ خود را ارسال كنيد.

كشورهايي مثل كانادا يا آلمان كه نياز جدي‌تري به نيروي كار دارند، معمولا در وبسايت‌هاي خود دقيقا قيد مي‌كنند به چه نوع تخصص‌هايي نياز دارند و ترجيح مي‌دهند نيروي كار مورد نظر آنها در چه سني باشند.

اگر براي درخواست كار يا پروژهٔ تحقيقاتي در يك شركت معتبر در اين كشورها اقدام مي‌كنيد، رزومه و تخصص شما براي آن‌ها مشخص مي‌كند كه آيا به شما نياز دارند يا خير. پس سعي كنيد در ترجمهٔ انگليسي رزومهٔ خود دقت كنيد.

مهم است كه در ترجمه رزومه خود اصول دستوري و نگارشي خاص رزومه نويسي را رعايت كرده باشيد. به همين خاطر، توصيه مي‌كنيم چند قالب‌ (Template) مربوط به رزومه‌هاي انگليسي در اينترنت پيدا كرده و در نوشتن درباره خود و مهارت‌هايتان از يك فرد متخصص مثل استادتان كمك بگيريد.

مهاجرت به كشورهاي انگليسي زبان

 

در اين نوع مهاجرت هم تسلط شما بر زبان انگليسي جزو موارد مهمي است كه بايد در رزومه شما ديده شود. به‌ طور كلي، در نظر داشته باشيد كه حتي اگر بخواهيد به كشوري غير انگليسي هم سفر كنيد بايد انگليسي را در حد قابل قبولي (حداقل متوسط يا B1) بلد باشيد تا بتوانيد ارتباط برقرار كنيد.در صورت تأييد رزومه شما و ارسال برگهٔ دعوت‌نامه از شركت، شما مي‌توانيد اقدام به دريافت ويزاي كاري كنيد. مراحل اين ويزا اندكي با ويزاي دانشجويي متفاوت است و پيشنهاد مي‌كنيم از طريق وكيل يا نمايندهٔ خود در يك موسسهٔ معتبر اقدام كنيد.

خبر خوب اين است كه اين نوع مهاجرت معمولا به سطح بالايي از زبان انگليسي نياز نداشته و همين كه بتوانيد ارتباطات روزمره خود را به زبان انگليسي برقرار كرده و متناسب با محيط كاري خود انگليسي صحبت كنيد، از نظر شركت‌ها هم قابل قبول خواهيد بود مگر آنكه زمينه كاري شما بسيار تخصصي بوده و نياز به انجام پروژه‌هاي علمي و تهيه گزارش داشته باشد.

مهاجرت از طريق سرمايه‌گذاري
سرمايه‌گذاري روش ديگري براي مهاجرت است، در اين نوع، شما نقش يك كارآفرين را در كشور مقصد خواهيد داشت، يعني با سرمايه‌گذاري يك مبلغ كه معمولاً در كشورهاي مختلف متفاوت است اقدام به مهاجرت مي‌كنيد. اين مهاجرت در صورتي تأييد مي‌شود كه كشور مقصد سرمايه‌گذاري شما را تأييد كند.

بعد از اقدام قانوني، واريز مبالغ و تأييد آن و تخصيص ويزا و مراحل اخذ آن از سفارت، شما قادر خواهيد بود تا به كشور مقصد مهاجرت كنيد.

ناگفته پيداست كه براي هر نفري كه همراه شما مهاجرت مي‌كند مبلغي دريافت مي‌شود. داشتن يك برنامه كسب و كار (Business Plan) تدوين‌شده به زبان انگليسي از ملزومات مهاجرت به اين روش است.

چند روش ديگر مهاجرت:
چند روش ديگر براي مهاجرت به كشورهاي انگليسي‌زبان وجود دارد كه به ترتيب آن‌ها را در اينجا مي‌آوريم و توضيحاتي براي آن‌ها ارائه مي‌دهيم.

مهاجرت به كشورهاي انگليسي زبان

** مهاجرت از طريق ازدواج
در اين روش، ازدواج با يك شهروند مقيم كشورهاي انگليسي‌زبان مي‌تواند مراحل اخذ ويزا و اقامت را به‌طور كامل پوشش دهد. ازدواج با يك شهروند مقيم به اين معناست كه كشور ميزبان براي شما جايي براي اقامت تأمين كرده است.

** مهاجرت از طريق پناهندگي
اين روش به‌ طوركلي پيشنهاد نمي‌شود. مراحل اخذ ويزا و اقامت از طريق پناهندگي بسيار سخت و نفس‌گير بوده و نياز به خطر كردن و زندگي در شرايط دشوار دارد. پناهندگي معمولا آخرين راه پيش رو است و به همين خاطر، درباره آن صحبتي نخواهيم كرد.

** مهاجرت از طريق كار پيماني
در اين روش مهاجرت، معمولاً كارفرماياني كه شغل‌هاي نسبتاً سخت نظير كشاورزي و دامداري و … دارند شرط اخذ ويزاي اقامتي را براي قبول شغل مي‌گذارند و زمان اعتبار ويزا بسته به همكاري كارفرما با شخص مهاجر متغير است.

موانع و مشكلات مهاجرت به يك كشور خارجي
مهاجرت به يك كشور خارجي، يعني ترك هر چيزي كه آنچه شما در اينجا ساخته‌ايد و دوست داريد، و شروع كردن همه چيز از ابتدا.

اين مهاجرت ممكن است اثرات زيادي بر نحوهٔ كار و نگرش شما داشته باشد. موانعي كه عموماً در فرايند مهاجرت به وجود مي‌آيند عبارت‌اند از:

۱ – سوابق:
سابقهٔ شما مي‌تواند تأثيري زيادي بر پذيرفته شدن و يا عدم پذيرش در كشور مقصد داشته باشد، سوءسابقه در مراحل اخذ و تخصيص ويزا هم جزو مواردي است كه معمولاً فرايند پذيرش شما را سخت‌تر مي‌كند.

مهاجرت به كشورهاي انگليسي زبان

۲ – عدم تخصص:
تخصص در حرفه و رشتهٔ تحصيلي مهم‌ترين ملاك پذيرش است، از دلايلي كه بسياري از متقاضيان به اين شيوه‌ها رد مي‌شوند رزومهٔ ناقض و ناكارآمد آنهاست.

۳ – زبان انگليسي:
يادگيري زبان انگليسي اصل اساسي است، اگر شما نتوانيد آنجا با افراد ارتباط برقرار كنيد عملاً قادر به انجام هيچ كارن نخواهيد بود، به همين دليل يكي از شرايط سفت‌وسخت مهاجرت يادگيري زبان انگليسي و داشتن نمرات مورد قبول در آزمون‌ هاي بين المللي است.

۴ – جنبه‌هاي رفتاري:
رفتار صحيح و حرفه‌اي، رعايت ادب و اخلاق معاشرت و هم‌زيستي از مواردي است كه مخصوصاً در مهاجرت به كشورهاي انگليسي‌زبان در اروپا بسيار موردتوجه است. اين موارد در برخي مواقع باعث ديپورت كلي فرد نيز شده‌اند.

در انتها…
مهاجرت به كشورهاي انگليسي‌زبان سختي‌هاي خاص خود را دارد، شيوه‌هاي قانوني متعددي وجود دارد كه مي‌توان به مهاجرت از طريق كار و سرمايه‌گذاري و تحصيل را نام برد. اين روش‌ها، روش‌هايي معمولي هستند كه هر كدام هم مراحل خاص خود رادارند.

مراحل اخذ ويزا و اقامت معمولاً در روش‌هاي مختلف مشابه‌اند فقط اندكي تغييرات دارند كه بسته به نوع مهاجرت ميزان هزينه و روش دريافت آن‌ها متفاوت است.

در نظر داشته باشيد قبل از اقدام ، زبان انگليسي خود را تا سطح خوبي بالا ببريد تا بتوانيد در آزمون آيلتس و تافل نمرات خواسته‌ شده توسط كشور مقصد را كسب كنيد.

به زودي با جزئيات بيشتري به بحث مهاجرت به كشورهاي مختلف خواهيم پرداخت. با ما همراه باشيد!

 

 

ثبت نام آزمون ماك

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۱:۵۶ توسط:ايران اروپا موضوع: نظرات (0)